.....

2011-05-07 18:53:54 / 4 kommentarer ..


Hei
Nu gör jag typ inge har gjort i ordning naglarna blev ganska nöjd, men örkar inte att ladda upp bild nue.Så kmr bild imorgon ;P
Asså när´var klar med naglara skulle jag stänga nagellimet så luta jag det åt sidan så det åkte ut massa lim på mina leegins, så hade dom fastnat på benen det gjorde aaaas ont när jag drog av legginsen. Det var massa skin och blod på legginsen uschhhhh!!!

Ha det bra Kram
Tuva

Använde detta ;)
Bild kmr som sagt imorgon ;P.


Kommentarer

SV: Jaha, okey. Uff, har aldrig förstått vad brytningsfel är för något. Min syster har också något sådant där, eller om det var långsynt/närsynt eller aa... Kommer inte ihåg.



Men tack! :) Vill väldigt gärna ha sådana nämligen, haha.

2011-05-07 22:57:20

Dagens blogg-tävling är uppe nu: http://lolliitaahproduction.blogg.se/category/tavlingar.html.



- Var med och tävla om en chans hos mig i Dagens blogg. Ju oftare du kommentarer, desto större chans har du. Ett tips: är att du klickar på: "skicka"-knappen tusen gånger..



När tävlingen avslutas så hör jag av mig :)

2011-05-08 10:52:59

vart gör du desigenen ? :)<3 sjukt fin blogg! :D

2011-05-08 15:45:11

Hejsan sötnos! Förlåt för ett sent inlägg och kommentar.



I och med att Blogg.se krånglade så mycket igår så kunde jag inte visa vilka som vann, men nu är det upplagd och spana in här: http://lolliitaahproduction.blogg.se/category/tavlingar.html.



Se ifall du vann, har du inte vunnit så har du fortfarande en chans att vinna idag igen! =)

2011-05-09 13:10:33


NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

DIN BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
-