Gästbloggning!

2011-03-16 21:00:29 / 1 kommentarer ..


Hejsan!

Nu är det så att det inte är Tuva som skriver utan det är Hannah ( http://bbuttterfly.blogg.se )
För Tuva är och åker skidor. Så jag tänkte börja med Att berätta om mig eller nåt;

Jag är då en tjej från värmland som Tuva.
Jag har Fyra syskon Oskar,Anton,Julia och Cornelia.
Jag spelar också en sport nämligen innebandy.
Jag startade min blogg i Juli 2010, och på min blogg skriver jag om mitt liv
gör även 1-4 inlägg per dag!

Och nu kommer ni följa mig de senaste dagarna! :)

/Hannah

Kommentarer

Gokväll vännen!Hoppas du haft en fin dag i vårvädret? Nu är Tävlingen om Triwa klockan avslutad. En vinnare är korad, kanske är du?



Önskar dig även en toppen kväll och tack för att du var med och deltog. Hoppas du kikar tillbaka och ser fram emot tävlingen som startas i helgen! KRAM

2011-03-17 20:13:15


NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

DIN BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
-