Sv; frågestund

2011-04-29 11:26:22 / 1 kommentarer ..


hur ofta får du hjälpa folk med att göra bloggar?<3 Jag hjälper mest mina vänner :)

bloggar du varje dag?<3 Jaa, typ 2-4 inlägg per dag ;)

Gillar du korv? Haha ibland
Hur många pojkvänner har du haft? 1
Vem är du kär i? Asså svarar inte på sånt även svaret ä nej
Hatar du lol? HAHA ah jag tkr nt om det
Har/Orkar inge mer xD : Fattar nt frågan
Vad är ditt mobilnummer? :D : De du
Visst är paprika godare en ost?? :D Haha Maja jag vet att du har skrivit frågan jag sviker inte Båbster så ost ä godare ;)


Tack Alla ni som ställde fråger
Kram






Kommentarer

sv; ååå, måste ha tröjan! så jäkla snygg!



okej! aw tack, ditt är också jätte fint!

kram

2011-04-29 11:42:49


NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

DIN BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
-