25/10-10

2010-10-25 18:09:56 / 1 kommentarer ..


Tjaba!
Idag är det måndag. Vi åkte skridskor i ishallen (såklart). Jag är inte så glad i att åka skridskor men det
går väl i en timme elr nåt ;D Sen spela dom andra ishockey då tänkte jag att jag kanske kunde va med och det var jag. Men som sagt det gick inte så bra. Sen efter skolan gick jag hem till mamma för jag skulle på tennis. Det var ju kul :P :). Sen hämta pappa mig för jag är hos pappa nu. Nu kollar jag lite bloggar och så. Venne vad jag ska göra imorgon ;D aja det får vi se imorgon<3
ha det bra
kramizz
Tuva


Kommentarer

Sv; oh det går så bra! ;)



Jag gör de på en hemsida men kan du lägga upp en bild du vill ha på bdb skriv typ under bilden header eller nått! :)så kopierar jag bara ;D



Kram :)

2010-10-25 21:03:28


NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

DIN BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
-