14/12-10

2010-12-14 17:03:28 / 2 kommentarer ..


Tjoo
Idag var skolan OK hehe.... Efter skolan gick jag till mormors secendhand affär xD
Där hitta jag 2 st jätte snygga tröjar (som är på bilden.)
Även man handlar secendhand (stavn.) kan det va fint tkr jag iaf! ;)
Imorgon ska jag va med Bella (Y)
Idag hade vi julbord i skolan vi fick ta pepparkakor jag och några i 6:an satt i ett bord.
Då så slog Frida lite löst på sin pepparkaka, så den skulle delas lite.
Sen Mathilda hon tar hela knytnäven och slår på pepparkakan så det kmr smular över ralt.
Fröken blev arg då hehe xD

den ena tröjan (lite suddigt ajah)


Den andra tröjan som var ur frääään

trycket lite närmre...
Vad tks? ;)

Jag låna en bok på bibloteket som jag tror är bra !
ha det bra
Kram'
Tuva


Kommentarer

förlåt har inte kunna svara! :/

tack så mkt! :) <3

fin blogg du med! :)

kram <3

2010-12-14 17:23:17

älskar såna tröjor !

2010-12-14 17:28:48


NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

DIN BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
-