16/11-10

2010-11-16 18:33:13 / 0 kommentarer ..


Tja
 idag har jag vart med Mathilda F, Hannah R, Linnea B och lite Frida H. Iaf vi hade skit kul jag Mathilda Linnea och Hannah. Vi skulle som sagt baka Brownies. Först gick det bra. Jag Linnea och Mathilda bråka om vem som skulle få den sista smeten hehe. Sen hade vi dom i ugnen sen skulle vi ha på mörk choklad på den så sa Hannah, så där blir inte min. Sen när den var klar så tog vi en bit av den. Vi smaka på den och den var.. inge god. Men Mathilda bara - Vi får kämpa att äta en bit till det blir så mkt över arnas. Då gjorde vi det jag och Linnea såg på varandra och sa blllää. Sen så drak jag lite vatten då sa jag - Jag har nya krafter för att äta upp halva till haha det var skit kul bara att dom blev inte så lyckade ;)


Fick en sån idag + ett nagellak ;)
ha det bra
Kramizz
Tuva


Kommentarer


NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

DIN BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
-